ד"ר שלמון מזהיר מפני הזן הדרום אמריקני: "אם יגיע לישראל – נגיע לסגר"

    אבי יעקב 1 Comment on ד"ר שלמון מזהיר מפני הזן הדרום אמריקני: "אם יגיע לישראל – נגיע לסגר"

    ד"ר אשר שלמון הזהיר מפני הזן החדש שהחל להתפרץ בדרום אמריקה וכבר משתלט על אזור אמריקה והינו עמיד פחות לחיסון, לדברי הזן החדש "נראה מאוד אלים מבחינת קצב ההדבקה שלו, מפתח עמידות לחיסון והוא מתחיל לדחוק את הדלתא ולהשתלט"

    נתב"ג. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    16:33
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on האם מותר להשתזף בשמש בשבת? תלוי במטרה | הלכה לשבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ד"ר אשר שלמון, מנהל המחלקה ליחסים בינלאומיים, הזהיר היום (שני) בדיון בוועדת חוקה על ההגבלות החדשות, והזהיר מפני הזן החדש שהתגלה בדרום אמריקה ווריאנט AY3 – המוטציה הדרום אמריקאית, לדברי ד"ר שלמון, הזן החדש התחיל המרכז אמריקה עלה לדרום מקסיקו והמשיך למדינות דרום אמריקה.

    ד"ר שלמון התריע כי הזן הדרום אמריקני, "נראה מאוד אלים מבחינת קצב ההדבקה שלו, מפתח עמידות לחיסון והוא מתחיל לדחוק את הדלתא ולהשתלט מפני זן מסוכן שזוהה בארה"ב עמיד פחות לחיסון", שלמון הזהיר מפני השאננות והאפשרות שהזן החדש ישנה את כללי המאבק בקורונה, הזן החדש "דוחף בימים אלו את זן הדלתא, ואם הוא יגיע לישראל – נגיע לסגר שאנו מבקשים כל-כך להימנע ממנו".

    ד"ר שלמון הוסיף כי "ככל שהעולם יתחסן יותר יהיו פחות זנים חדשים, והמשחק בזמן ודחיית חדירת הזנים לארץ הן בהחלט כדי לאפשר ליותר אנשים להתחסן". ד"ר שלמון כי המאבק בקורונה לא ייפסק,  "לא כל מה שהכרנו בגל הראשון, השני והשלישי מתרחש גם עכשיו, והמחלה הזו מחייבת אותנו להתמודד כל הזמן".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אז תסגרו את נתבג למען ה'
      (אין שכל יש דאגות)